ICAC teze za pismo predsedniku

• 21.9.2010 •

Nekaj tez za pismo turškemu predsedniku Abdullah Gülu:

  1. Po tem, ko je predsednik Gül izkazal interes in naklonjenost ideji, trajnega domicila  interkontinentalnega oglaševalskega pokala  v Istanbulu ter da bi z ISTANBUL INTERCONTINENTAL ADVERTISING CUP inaugurirali Istanbul kot nov globalni center kreativne industrije, so predstavniki Zlatega bobna, slovenskega partnerja v Interkontinentalnem oglaševalskem pokalu intervjuali člane boarda združenja oglaševalskih agencij, direktorje štirih največjih oglaševalskih agencij v Istanbulu ter urednico magazina Marketing Turkey, kakor tudi upravo Istanbula, evropske kulturne prestolnice. Prav vsi so izrazili navdušenje nad idejo ter obljubili podporo.
  2. Tudi partnerji projekta v Iberoameriški oglaševalski festival v Buenos Airesu, Azijsko Pacifiški oglaševalski festival v Pattayi, Art Directors Club of Europe v Barceloni in Novo evropski oglaševalski festival Golden Drum v Portorožu so na predlog izvršnega direktorja s sedežem v Ljubljani pripravljeni Istanbulu prepustiti trajen domicil interkontinentalnega pokala.
  3. Organizatorji Evropske kulturne prestolnice obravnavajo predlog, da bi Istanbul Interkontinental Advertising Cup uvrstili v svoj program, vendar je pogoj, da se to realizira še letos, kar bi bile za organizatorje zahtevno, vendar ne neizvedljivo
  4.  Možni termin prireditve je med novembrom 2010 in februarjem 2011
  5. Magazin Marketing Turkey (lastnica in glavna urednica ter ambasadorka Golden Druma v Turčiji)  bi bil pripravljen kot partner ICAC v Istanbulu prevzeti v svojem imenu organizacijo prireditve, če bi bila deležna ustrezne spodbude in pomoči.
  6.  Splošna ocena vseh sogovornikov pa je, da bo kljub veliki naklonjenosti zelo težko premakniti organizacijo, angažirati sponzorje ter pripraviti promocijo prireditve brez inicialne spodbude z vrha, ki bi lahko bistveno olajšala in pospešila projekt.
  7. Častno pokroviteljstvo predsednika (ali župana) bi bilo odlična spodbuda in zanesljiv garant uspeha.
  8. Predsednik Türk vidi oglaševalsko industrijo kot najpomembnejšega akceleratorja gospodarskega cikla in kot bojeviti glas nacionalnih ekonomij v spopadu z globalizacijskim cunamijem, oglaševalske festivale pa kot spodbudo kreativne in kulturne odličnosti  najmnožičnejšega komuniciranja zato se zaključne prireditve festivala Golden Drum v Portorožu redno udeležuje in na njem tudi vsako leto podeli najvišjo nagrado najuspešnejši agenciji Nove Evrope.