KNJIŽNA POLICA

Foto Fina kuhinja za telebane

FINA KUHINJA ZA TELEBANE
Triintrideset slastnih za prste obliznit

Jure Apih, 2016

Fina kuhinja za telebane ni le kuhinjski priročnik. Vsak recept spremlja zgodba, privlačno in zanimivo branje, ki bralca potegne v pustolovščino kulinaričnega eksperimenta in ga na koncu tudi nagradi.

Vademekum, pojdi z menoj je podnaslov Apihovega malega vodnika po triintridesetih »slastnih za prste oblizat«, ki jih prav vsak, ki mu  je pripravljen slediti, brez težav obvlada. Knjigo je vrhunsko opremil oblikovalec Radovan Jenko, prav vsaki predstavljeni jedi in spremljajoči zgodbici je podaril samo njeno podobo in bralca popeljal v nepozabno in nadvse okusno potovanje.
Knjigo lahko naročite na  info@festfest.si ali direktno na tej spletni strani.
Cena je 26 evrov + poštnina

Foto Sedmi premislek

Sedmi premislek
Jure Apih, 2015

V knjigi Sedmi premislek je izbranih dve sto odgovorov na vprašanja, ki jih postavlja in objavlja vsak teden uredništvo Nedela. Knjiga je zamišljena kot svojevrsten dokument časa, saj gre za vprašanja, ki so bila v nekem trenutku najbolj aktualna. In kot pravi Jure Apih, je na te premisleke dobil največ pozitivnih odmevov bralcev, več kot na vse ostale tekste.

“Jure Apih, ikona slovenskega oglaševanja, je v marketinških in časopisno revijalnih vodah dosegel vse, kar se je doseči dalo, hkrati pa je s svojo intelektualno kondicijo vzdrževal kot predavatelj in kolumnist ter dva paketa tovrstnih zapisov že zbral v knjigah Oglašanja v A-duru (1996) in Papirnati boben (2001).
Sedmi premislek je izbor Nedelovih kratkih kolumn, ki so izhajale v zadnjih štirih letih, v dokaj turbulentnem času, ko so se v Sloveniji po tekočem traku vrstili družbeni preobrati: od predvolilnega ustanavljanja zmagovitih strank do velikih protestov ter tranzicijskih sodiščnih zgodb brez pravega epiloga.
Apih pravzaprav odgovarja na konkretna vprašanja, ki mu jih uredništvo pošlje vsak teden. Ali podpirate stavko v javnem sektorju? So ljudje s posebnimi potrebami dovolj vključeni v našo družbo? Katerega poletnega dogodka nikdar ne zamudite?
Odgovori so jedrnati, dinamični, presenetljivi, predvsem pa odražajo svobodo samonikle misli.”
Žiga Valetič v Bukli

Knjigo lahko naročite na  info@festfest.si ali direktno na tej spletni strani.
Cena je 12 evrov + poštnina.

Foto Golden drum 15 years

Golden Drum, 15 years
Festfest d.o.o., 2009

To je knjiga o oglaševanju v Novi Evropi, kot se je manifestiralo v prvih 15. letih Zlatega bobna. Zlati boben je integriral, naredil prepoznavno in spodbudil razvoj oglaševalske industrije v prostoru, ki smo ga bili poimenovali za Novo Evropo.

Poleg osebnih pričevanj, ki so jih o Zlatem bobnu zapisali Michael Conrad, Jiri Mikeš, Ivan Chimburov, Rudi Kobza, Adrian Botan, Darek  Zatorski, Dragan Sakan, Marko Vičič, Juraj Vaculik, je v knjigi pregled vseh najboljših del prvih petnajstih let Zlatega bobna in DVD z vsemi zlatimi zmagovalci.

Nekaj knjig Golden Drum 15 let je še na zalogi. Cena je 10 evrov + poštnina.
Naročite na: info@festfest.si

Foto Papirnati Boben

Papirnati boben
Jure Apih, 2001

»V kritičnosti Apihovih vpogledov v naš čas je čutiti čustveno prizadetost, v načrtih in predlogih pa osebno angažiranost in predanost svojim zamislim, ironija je blaga, humor osvobajajoč.  Njegovi teksti so gladko berljiva pričevanja o nujnosti  naše skupne preobrazbe, ki velja za nazaj in za naprej, ki pa v njegovem videnju ni nujno samo kruta in dramatična, temveč je lahko – ker je Apih neznansko vztrajna in trmasta osebnost – optimistična in celo plemenita. Vedno pa samo takšna, kakršno si bomo sami ustvarili.«

Dr. Tomaž Brejc ob izidu knjige
Nekaj knjig Papirnati boben je še na zalogi. Cena je 10 evrov + poštnina.
Naročite na: info@festfest.si

Foto Oglasanja v Aduru

Oglašanja v A-duru

Jure Apih, 1996

Avodniki v Marketing magazinu, ki jih je Jure Apih pisal od leta 1985 dalje
(vsi so se pričeli s črko A) so bili vedno angažirana, avtonomna in aktualna besedila.
Praktična modrost in duhoviti premisleki so Apihove prepoznavne karakteristike, prav tako spretno pisanje in ostro kritično oko.
Teme v knjigi so: o reklami in ekonomski propagandi, o tržnem komuniciranju in dogovornem gospodarjenju, o Deželi, o Jugoslaviji, o Sloveniji in o Novi Evropi, o praporščakih slovenskega podjetništva in o snubačih.
Knjiga je razprodana.

Naročilnica

Naročam knjigo:
 Oglašanja v A-duru Papirnati boben Golden Drum, 15 years Sedmi premislek Fina kuhinja za telebane

Količina:


Podatki za račun:

Podjetje

Ime

Priimek

Naslov

Davčna številka


Podatki za dostavo:

Podjetje

Ime

Priimek

Naslov

E-mail: