ICAC Valencija, Jebo te pas

• 2007 •

Sedemindvajset finalistov Zlatega bobna nominiranih za Interkontinentalni pokal.

Prejšnji teden je žirija vodilnih kreativnih direktorjev največjih svetovnih agencijskih mrež  zaključila izbor nominirancev za trofeje interkontinentalnega oglaševalskega pokala. Imena vseh članov žirije bodo vgravirana na devetintridesetih malih in enem velikem  pokalu, ki bodo podeljeni na svečani zaključni prireditvi prvega medkontinentalnega oglaševalskega srečanja (summita) od 22. do 24. novembra v Valenciji. Na bleščečih jeklenih pokalih, ki sta jih oblikovala Matevž Media in Miha Klinar iz ljubljanskega Gigo designa, bodo poleg zmagovalcev v trajen spomin vtisnjena tudi imena največ šestih nominirancev posamezne kategorije.

Dedicated to Genius loci so si za svoje geslo in ključni kriterij zapisali razsodniki. Ocenjevali so le predhodno selekcionirana dela štirih velikih regionalnih festivalov azijsko pacifiškega Adfesta, iberoameriškega Fiapa, novoevropskega Zlatega bobna ter evropskega Art directors cluba. Prvič so na velikem svetovnem ocenjevanju poleg univerzalnih strokovnih kriterijev prišli do veljave tudi lokalni ustvarjalni vzgibi. Za razliko od sicer prevladujoče kulture globalnega  pretežno anglosaksonskega oglaševanja se tokrat uveljavljata  tudi duh (spirit)  in govorica prostora, v katerem sobivata pošiljatelj in prejemnik posebej kodiranega nagovora.

Izmed 272 finalistov, ki so jih v interkontinentalno selekcijo določile žirije Zlatega bobna, se jih je sedimindvajset že zapisalo v novo zgodovino planetarnega oglaševanja. Presenetljivo pa se je vrstni red sicer najuspešnejših zmagovalcev Zlatega bobna postavil na glavo: hrvaška ima kar štiri nominacije, Češka in Slovaška imata vsaka po tri, po ena pa je Srbska, Poljska, Turška in Izraelska. V širšem Golden Drumuvem krogu (GD Open) je prva Nizozemska s šestimi, druga pa ZDA s štirimi nominacijami. Po dve sta Švicarski in Nemški, ena pa je Francoska zlatobobnarska nominacija.

Pravi zmagovalci bodo znani šele štiriindvajsetega novembra zvečer, ko bo žirija v valencijskem Calatravinem razstavišču podelila pokale. Poznavalci napovedujejo, da bo v ožjem izboru za najvišje priznanje, veliki pokal vsaj eno delo iz najožjega kroga Zlatega bobna.

Najmanj za zmago v kategoriji in mali pokal pa se povsem resno poteguje tudi promocijska igračka zagrebške računalniške firme JEBO TE PAS.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jebo te pas v Valenciji