ICAC ima najuglednejšo žirijo

• 2007 •

The Best Ever, je najuglednejši kolumnist Advertising Age-a Bob Garfield komentiral sestavo žirije interkontinentalnega oglaševalskega pokala ICAC, na katerem se bodo novembra pomerili finalisti najmanj treh velikih regionalnih festivalov:  azijskopacifiškega AdFesta, iberoameriškega Fiapa in novoevropskega Golden Druma.

Boljša kot deset kanskih žirij, je pristavil Donald Gunn, kreator Gunn Reporta,bele knjige svetovnega oglaševanja.

Za razliko od praktično vseh pomembnih ocenjevanj, kjer žirije vodijo veliki zvezdniki, sestavljajo pa malce manjši, drugače zaradi distribucije uglednosti pač ne gre, je Michael Conrad, ki je častni predsednik ICACa, sestavil žirijo samih vrhunskih svetovnih oglaševalskih strokovnjakov, ki so večinoma vsi že sedeli na prvem stolčku dotlej najuglednejše svetovne žirije. Poleg predsednik vseh treh (ali petih) velikih regionalnih žirij bo v njej še sedemnajst svetovnih avtoritet, ki se bodo vsi tudi podpisali devetintrideset malih in en velik pokal. Conrad bo žirijo sicer koordiniral vendar sam bo brez volilne pravice.