• 21.9.2010 •
Nekaj tez za pismo turškemu predsedniku Abdullah Gülu:
- Po tem, ko je predsednik Gül izkazal interes in naklonjenost ideji, trajnega domicila interkontinentalnega oglaševalskega pokala v Istanbulu ter da bi z ISTANBUL INTERCONTINENTAL ADVERTISING CUP inaugurirali Istanbul kot nov globalni center kreativne industrije, so predstavniki Zlatega bobna, slovenskega partnerja v Interkontinentalnem oglaševalskem pokalu intervjuali člane boarda združenja oglaševalskih agencij, direktorje štirih največjih oglaševalskih agencij v Istanbulu ter urednico magazina Marketing Turkey, kakor tudi upravo Istanbula, evropske kulturne prestolnice. Prav vsi so izrazili navdušenje nad idejo ter obljubili podporo.
- Tudi partnerji projekta v Iberoameriški oglaševalski festival v Buenos Airesu, Azijsko Pacifiški oglaševalski festival v Pattayi, Art Directors Club of Europe v Barceloni in Novo evropski oglaševalski festival Golden Drum v Portorožu so na predlog izvršnega direktorja s sedežem v Ljubljani pripravljeni Istanbulu prepustiti trajen domicil interkontinentalnega pokala.
- Organizatorji Evropske kulturne prestolnice obravnavajo predlog, da bi Istanbul Interkontinental Advertising Cup uvrstili v svoj program, vendar je pogoj, da se to realizira še letos, kar bi bile za organizatorje zahtevno, vendar ne neizvedljivo
- Možni termin prireditve je med novembrom 2010 in februarjem 2011
- Magazin Marketing Turkey (lastnica in glavna urednica ter ambasadorka Golden Druma v Turčiji) bi bil pripravljen kot partner ICAC v Istanbulu prevzeti v svojem imenu organizacijo prireditve, če bi bila deležna ustrezne spodbude in pomoči.
- Splošna ocena vseh sogovornikov pa je, da bo kljub veliki naklonjenosti zelo težko premakniti organizacijo, angažirati sponzorje ter pripraviti promocijo prireditve brez inicialne spodbude z vrha, ki bi lahko bistveno olajšala in pospešila projekt.
- Častno pokroviteljstvo predsednika (ali župana) bi bilo odlična spodbuda in zanesljiv garant uspeha.
- Predsednik Türk vidi oglaševalsko industrijo kot najpomembnejšega akceleratorja gospodarskega cikla in kot bojeviti glas nacionalnih ekonomij v spopadu z globalizacijskim cunamijem, oglaševalske festivale pa kot spodbudo kreativne in kulturne odličnosti najmnožičnejšega komuniciranja zato se zaključne prireditve festivala Golden Drum v Portorožu redno udeležuje in na njem tudi vsako leto podeli najvišjo nagrado najuspešnejši agenciji Nove Evrope.