Paprikaški marketing

• 13.12. 2004 • 

Šest mičnih voditeljic televizije Paprika se je, kot poročajo Finance, razgalilo za petdeset izbrancev. Dokaj brutalno zapisan stavek je ne le vesten povzetek zapisa iz oranžnega dnevnika, ki je očitno o dogodku dobro obveščen, temveč tudi prava resnica paprikastega novoletnega promocijskega projekta. Samo dejstvo, da so se popularne dame, ki jih lahko vsak večer opazujete na ekranu vašega televizorja, pustile slikati za erotični koledar svojega delodajalca, pravzaprav ni sporno. Potem ko so to naredili švedski in slovenski hokejisti, avstralske plavalke in velenjski rokometaši in ko se je svojim poslušalcem kar celoten kolektiv novogoriškega Radia študent na letošnjem koledarju predstavil v Adamovih in Evinih kostimih, tudi paprikasti koledar ne izstopa po originalnosti, prej po ne prav običajni drznosti za podalpsko deželo, celo pogumu. V resnici bi si lahko zaslužil celo marketinško pohvalo, saj bi bil prav mogoče letošnja koledarska uspešnica, ki bi lahko močno zvišala zanimanje za sicer ne hudo gledano televizijsko postajo. V pisarni, delavnici ali domači sobi obešen koledar je izjemno učinkovito in trajno oglaševalsko sredstvo, ki nam, če nam je seveda dovolj prijetno, da ga obesimo na svojo steno, 365 dni na leto prenaša in ponavlja svoje sporočilo. In slovenski oblikovalci so še pravkar veljali za tako rekoč svetovne koledarske prvake, saj so iz leta v leto pobirali najuglednejša priznanja na vseh velikih ocenjevanjih. Kaj je torej narobe? Zakaj pogojnik?
Koledar televizije Paprika bo ekskluziven. Ni namenjen vsakomur, še najmanj gledalcem njihovega televizijskega programa. Lepa dekleta, ki se vam tako zapeljivo nasmihajo z ekrana, se niso slekla za vas. Njihove lepe obline bo lahko občudovalo le 41 Slovencev in 9 Slovenk, ki jim je koledar v resnici ekskluzivno namenjen. Le izbranemu krogu visokih sedanjih in bivših politikov, razvpitih menedžerjev, medijskih in marketinških šefov ter urednikov se bodo kazale poželjive paprikaste lepotice. Kar je dovoljeno Zevsu, ni dovoljeno govedu! Narava pravzaprav simpatičnega dejanja se s tem usodno spremeni. Zakaj se televizijska postaja s svojimi frontgerlami nastavlja in dobrika pomembnim izbrancem? Kaj pričakuje od njih? Ali se pogumne televizijske voditeljice in njihovi inspiratorji zavedajo, da striptiz pred petdesetimi ni nastop pred javnostjo, temveč ekskluziven, skorajda intimen odnos. Za denar.
Kako tenka črta loči pogumna in neumna dejanja, spolzko in opolzko, marketing in trženje!