Podarim Dobim 1984 – 1996
• 1984 – 1996 •
Podarim Dobim je športni, marketinški in sociološki fenomen slovenske novejše zgodovine.
V osemdesetih letih se je prebujala nova slovenska nacionaolna zavest. Poleg turistične promocijske akcije Slovenija, moja dežela je prav Podarim Dobim spodbudil in mobiliziral Slovence, da so se postavili za svojo deželo, za svoje športnike, za slovenske zmage.
Smučanje je bilo povsem slovenski šport in beograjski viri seveda niso zagotavljali potrebnega finansiranja. Po vzoru avstrijsko nemške SportHilfe, je nastala pobuda, da z nacionalno nagradno zbiralno akcijo skušamo pridobiti potrebna sredstva.
Naklonjenost javnosti pa tudi nacionalnih institucij od vlade do pošte, RTV in gospodarstva je bila izjemna.
Organizacijska in kreativna ekipa je skupaj s športniki pripravila akcijo, ki je vredna Guinnessove knjige rekordov. Z enkratno promocijsko akcijo, ki je bila hkrati velika predstava slovenskega gospodarstva, več sto izvirnimi propagandnimi spoti in številnimi javnimi žrebanji in prireditvami je bilo samo v eni sezoni prodanih 2,230.000 darilnih kartic.
Raziskava SJM je pokazala, da je bila poznanost Podarim Dobim med Slovenci v tem času neverjetnih 96%.
Zbrana sredstva so omogočala vrhunske pogoje in priprave športnikov, ki so v tem času na svetovnih prvenstvih in olimpijadah osvojili 25 zlatih, srebrnih in bronastih medalj,
5 kristalnih globusov in več kot petdeset stopničk v svetovnem pokalu.
Morda bi bil spomin na čase, ko smo Slovenci še zmogli stopiti skupaj in znali seči do zvezd, zanimiv in poučen tudi danes.