Istanbul Creative CUP and Creative Fusion

• 22.2.2011 •

  1. Edna dos Santos-Duisenberg trdi, da se kapital iz finančnih institucij seli v kreativno industrijo: advertising, design, glasbo, ples, arhitekturo, modo,…
  2. Advertising sam po sebi je s fokusiranjem iz množičnih na osebne medije izgubil na spektakularnosti, zato se vse bolj predstavlja v svoji ne vedno atraktivni funkciji, ki pa se seveda demonstrira le v navezavi s produktom, ki ga promovira
  3. Ideja kreativnega summita, ki ga prvič organiziramo v Istanbulu je kreativnost kot taka, ki naj se medsebojno etablira, navdihuje in spodbuja, ne glede na disciplino, iz katere izhaja
  4. Genius loci, spirit of the place je prisoten v vseh ustvarjalnih vejah in prostorih. Srečanje v medkontinentalni prestolnici civilizacij in kultur je lahko izjemna priložnost za interdisciplinarno in interkontinentalno interakcijo, meeting, crash in fusion!
  5. Oglaševalske agencije so po svoji funkciji mediatorji in akceleratorji dejavnosti, ki jim služijo. S kreativno promocijo produktov, storitev, dejavnosti dokazujejo in realizirajo tudi sebe na najbolj resničen in prepričljiv način. Fusion ustvarjalnega produkta in ustvarjalne promocije je pravzaprav najvišja stopnja realizacije.
  6. IDEJA/PREDLOG je razvoj Istanbul advertising Cupa in Kreativnega Sumita v integralni projekt ISTANBUL FUSION, kamor skladno z nastavki letošnjega Summita vabimo atraktivne ustvarjalce iz vsepovsod. Mesto, ki združuje kontinente, združuje tudi ustvarjalnost na doslej še ne vidennačin.
  7. CATCH – mediator multidisciplinarne kreativnosti so oglaševalske agencije, ki nastopajo na festivalu skupaj s svojimi partnerji – klienti – ustvarjalci iz drugih področij! NORODOBRAIDEJA!
  8. Seveda mora biti zasnova multidisciplinarnega in multikontinentalnega kreativnega Fusiona izvirna, drugačna od vseh podobnih manifestacij, kreativna in atraktivna.
  9. Mesto, ki se bo identificiralo s tovrstnim ustvarjalnim nabojem, širino in inovativnostjo, bo tudi samo deležno učinkov, ki jih sicer organizira za druge.