ACTAT – agencije klienti ZB 2009
• 2009 •
ACTAT – Agencies Clients Tête-à-Tête
1.
ACTAT je delovno ime projekta, ki naj bi stimuliral osebno udeležbo na GD. Temelji na treh predpostavkah:
- da NE postaja bolj in bolj integralni prostor in da se poslovni interesi ne ustavljajo na državnih mejah,
- da so agencije, v kriznih razmerah še toliko bolj, življenjsko zainteresirane za spoznavanje s potencialnimi možnimi klienti,
- da so oglaševalci/naročniki permanentno v dvomih, ali je njihovo oglaševanje optimalno in ali bi morda v kateri drugi konstelaciji lahko bilo boljše, učinkoviteje, cenejše
2.
ACTAT je organizacija spoznavnih srečanj zainteresiranih oglaševalcev/naročnikov in agencij
3.
Naboru večjih oglaševalcev NE (do 10 za posamezno državo), ki so se pripravljeni neobvezno vendar pod pogoji, ki jih sami določijo, srečati z zainteresiranimi agencijami, ponudimo posamičen ali skupinski sestanek z njimi. Pogoj je kratek brief ter osebna udeležba s kotizacijo. Posebnega plačila ni.
4.
Agencijam, ki se prijavijo, da bi se želele srečati z zainteresiranimi oglaševalci omogočimo vpogled v ustrezne briefe ter jim organiziramo predstavitve skladno s pogoji. Morda zahtevamo določen prispevek za izvedbene stroške, pričakujemo pa najmanj X osebne udeležbe.
5.
Razpis ACTATa distribuiramo neposredno na izbrane naslove, splošno promocijo pa na GD spletni strani.