ACTAT – agencije klienti ZB 2009

• 2009 •

ACTAT – Agencies Clients Tête-à-Tête

1.

ACTAT je delovno ime projekta, ki naj bi stimuliral osebno udeležbo na GD. Temelji na treh predpostavkah:

  1. da NE postaja bolj in bolj integralni prostor in da se poslovni interesi ne ustavljajo na državnih mejah,
  2. da so agencije,  v kriznih razmerah še toliko bolj, življenjsko zainteresirane za spoznavanje s potencialnimi možnimi klienti,
  3. da so oglaševalci/naročniki permanentno v dvomih, ali je njihovo oglaševanje optimalno in ali bi morda v kateri drugi konstelaciji lahko bilo boljše, učinkoviteje, cenejše

2.

ACTAT  je organizacija spoznavnih srečanj zainteresiranih oglaševalcev/naročnikov in agencij

3.

Naboru večjih oglaševalcev NE (do 10 za posamezno državo), ki so se pripravljeni neobvezno vendar pod pogoji, ki jih sami določijo, srečati z zainteresiranimi agencijami, ponudimo posamičen ali skupinski sestanek z njimi. Pogoj je kratek brief ter osebna udeležba s kotizacijo. Posebnega plačila ni.

4.

Agencijam, ki se prijavijo, da bi se želele srečati z zainteresiranimi oglaševalci omogočimo vpogled v ustrezne briefe ter jim organiziramo predstavitve skladno s pogoji. Morda zahtevamo določen prispevek za izvedbene stroške, pričakujemo pa najmanj X osebne udeležbe.

5.

Razpis ACTATa  distribuiramo neposredno na izbrane naslove, splošno promocijo pa na GD spletni strani.