Advertising Noble Prize

  1. Vse znane nagrade v oglaševanju nagrajujejo kompleksna dela, vsa so rezultat dveh ali več avtorjev, teamov, izvedenih perfekcij.
  1. Najpomembnejše v oglaševanju je Ideja. Brez nje dobrega, kaj šele odličnega oglaševanja ni. Se pa pogosto odlična ideja skriva v ne najbolj izpostavljeni, ne najbolj distribuirani, ne najbolj opazni, celo v ne najbolje izvedeni akciji.
  1. Po pravilu so žirije sestavljene okrog svojih predsednikov. Predsednik je najobičajneje najmočnejša osebnost žirije, vsi ostali so vsaj pol stopničke nižje. Skraj nikoli niso člani žirij močnejše, uglednejše, pomembnejše, kredibilnejše osebnosti od njihovih predsednikov.
  1. Katerakoli svetovna nagrada, ki bi hotela biti pomembna in zaželjena, mora biti drugačna in imenitnejša od obstoječih. Potrebna je IDEJA:
  1. Ustanovimo (Golden Drum, ICAC) Advertising Noble Prize za najčistejšo, najizvirnejšo, najpresenetljivejšo, najnaprednejšo, najuporabnejšo, najbolj noble IDEJO leta.
  1. Žirira senat predsednikov žirij (GD, ICAC) npr. vsi ugledni predsedniki dosedanjih žirij – worldwide kreativni direktorji in zvezdniki velikih oglaševalskih verig), morda tudi dodatno povabljeni enakega ranga sestavljajo senat, ki je zanesljivo najuglednejša, najkredibilnejša avtoriteta na planetu. Žirirajo po internetu tako, da vsak od njih nominira do tri ideje (seveda ne njegove ali iz njegove mreže), nakar se v dveh, treh ali več glasovalnih krogih izbere nagrado. Seveda je vmes mogoča tudi diskusija, interpretacija, dialog itd. Ves potek žiriranja vodi neodvisen ugleden koordinator (ne predsednik!) npr. Michael Conrad.
  1. Podelitev nagrad je lahko na zaključku iniciativnega festivala (GD, ICAC) ali pa samostojno z dodatnim programom. Dunajska opera?

Advertising Noble Prize of Golden Drum Advertising Academy (or together with Berlin Ad. School?)

Members of Academy: Michael Conrad, David Droga, Bob Isherwood, Frank Bodin, Milka Poglianni …