• 22.2.2011 •
- Edna dos Santos-Duisenberg trdi, da se kapital iz finančnih institucij seli v kreativno industrijo: advertising, design, glasbo, ples, arhitekturo, modo,…
- Advertising sam po sebi je s fokusiranjem iz množičnih na osebne medije izgubil na spektakularnosti, zato se vse bolj predstavlja v svoji ne vedno atraktivni funkciji, ki pa se seveda demonstrira le v navezavi s produktom, ki ga promovira
- Ideja kreativnega summita, ki ga prvič organiziramo v Istanbulu je kreativnost kot taka, ki naj se medsebojno etablira, navdihuje in spodbuja, ne glede na disciplino, iz katere izhaja
- Genius loci, spirit of the place je prisoten v vseh ustvarjalnih vejah in prostorih. Srečanje v medkontinentalni prestolnici civilizacij in kultur je lahko izjemna priložnost za interdisciplinarno in interkontinentalno interakcijo, meeting, crash in fusion!
- Oglaševalske agencije so po svoji funkciji mediatorji in akceleratorji dejavnosti, ki jim služijo. S kreativno promocijo produktov, storitev, dejavnosti dokazujejo in realizirajo tudi sebe na najbolj resničen in prepričljiv način. Fusion ustvarjalnega produkta in ustvarjalne promocije je pravzaprav najvišja stopnja realizacije.
- IDEJA/PREDLOG je razvoj Istanbul advertising Cupa in Kreativnega Sumita v integralni projekt ISTANBUL FUSION, kamor skladno z nastavki letošnjega Summita vabimo atraktivne ustvarjalce iz vsepovsod. Mesto, ki združuje kontinente, združuje tudi ustvarjalnost na doslej še ne vidennačin.
- CATCH – mediator multidisciplinarne kreativnosti so oglaševalske agencije, ki nastopajo na festivalu skupaj s svojimi partnerji – klienti – ustvarjalci iz drugih področij! NORODOBRAIDEJA!
- Seveda mora biti zasnova multidisciplinarnega in multikontinentalnega kreativnega Fusiona izvirna, drugačna od vseh podobnih manifestacij, kreativna in atraktivna.
- Mesto, ki se bo identificiralo s tovrstnim ustvarjalnim nabojem, širino in inovativnostjo, bo tudi samo deležno učinkov, ki jih sicer organizira za druge.