Dobre vile slovenskega oglaševanja

MARKETING MAGAZIN, januar 2016

25 let agencije Luna TBWA

Objektiven seveda nisem. V romantičnih devetdesetih letih sem bil marketinški direktor Dela in glavni urednik Marketing magazina, nekdanjega Media marketinga. Takrat, ko smo skupaj še optimizem dihali in samozavest izžarevali, sem z mlado Luno veliko sodeloval. Mitja in Marko, Stojan, Janez in Miha niso bili poslovni partnerji temveč prijatelji. Pičev se še nismo šli, globalne oglaševalske verige še niso prevzemale komande, medijske agencije pa še tudi niso vsega masla s kruha pobrale. Časa morda res nismo najbolj racionalno izrabljali, dolge diskusije so nam pogosto tudi daleč stran zašle, na rezultate skupnega dela in fantaziranja sem pa še danes ponosen. Delo smo takrat na samostojne noge postavljali. Gradili smo novo podobo osrednjega slovenskega časnika in jo skupaj z ‘Lunci’ tudi zgradili. Tit Doberšek in Danilo Slivnik, Marko Crnkovič, Ervin Hladnik Milharčič, Mojca Drčar Murko, Uroš Zupan, miss Slovenije in Mitja Meršol, ki je po skrajnem robu strehe Delove stolpnice hodil, so bili naši junaki.
Je že res, da so bili dobri stari časi zlati, ker smo bili takrat še vsi mladi, in da polna Luna bolj mogočno sije, vendar nas je tudi mlada Luna lepo nosila, po čemer se mi še danes toži.

MADMAN – MM
Januar 2016