Pismo Tomažetu Petroviču
Pismo Predsedniku uprave Delo, d.d. • 12.10.2004 •
v okviru sporazumne prekinitve mandata predsednika uprave Dela, d.d. je bilo s predsednikom nadzornega sveta gospodom Robertom Šego dogovorjeno, da lahko po odhodu iz družbe prevzamem nadaljnje izdajanje revije Marketing magazin.
Marketing magazin sem kot takratni direktor sektorja tržnega komuniciranja v ČGP Delo ustanovil leta 1981 in ga ves čas kot glavni urednik tudi vodil. Namen projekta je bil afirmacija tržno usmerjenega gospodarstva ter potrebe po marketinškem razmišljanju in oglaševanju. Prva štiri leta je izhajal kot brezplačnik pod imenom Media marketing, kasneje kot redna plačljiva izdaja posebej v slovenskem in posebej v srbohrvaškem jeziku. Iz svoje osnovne dejavnosti se MM ni nikoli pokrival, pač pa je manjkajoči prihodek nadomeščal in presegal iz drugih zelo osebno generiranih virov (Marketing klub, Golden Drum, Dosier MM…). Svojo pospeševalno in za Delo afirmativno vlogo je MM opravil, in še posebej, ker se zavzema za objektivno in kredibilno vsebino, tudi v veliki meri izgubil promocijski pomen, ki ga je za družbo dolgo zanesljivo imel.
Za prevzem izdajanja Marketing magazina sem zainteresiran, ker je to vseskozi moj osebni projekt, ker sem prepričan, da dlje ne vzdrži zaostrenih kriterijev uspešnosti v Delu, in da mu tudi nihče ne more v tem okviru zagotoviti dolgoročne eksistence. Verjamem, da lahko v lastni režiji z nekaj komplementarnimi osebnimi projekti časopisu omogočim bistveno trajnejši obstoj.
Pripravljen sem v novoustanovljeno družbo z omejeno odgovornostjo prevzeti skupaj s časopisom tudi vse v redakciji zaposlene, kakor tudi vse eventualne dolgoročne obveznosti. Smatram, da za časopis, ki se iz osnovne dejavnosti ne pokriva, materialna odškodnina ne bi bila smiselna, lahko pa se dogovorimo za zadostitev drugih eventualno Delovnih na MM vezanih interesov, skladnih s poslovno in uredniško kulturo hiše.
Predlagam, da prenos založništva izvedemo 31. decembra t.l. in da s potrebnimi postopki začnemo takoj.
Jure Apih