Skupščina Delo d.d.

• 8.5.2003 • 

02 težavno in zahtevno leto doma in po svetu, nasploh in v založništvu

  • v dobrem vetru vsaka barka pluje, v viharju ali brezvetrju pa se pokažejo performanse ladje in usposobljenost krmarja
  • 02 realno zmanjšan oglaševalski kolač (-1.6% /EU -7.7% – čas.si -11%)– omejeno in zasičeno tržišče, praznih velikih prostorov skorajda več ni
  • v kriznih razmerah so najbolj ogroženi veliki organizmi – preživijo le najboj pripravljeni
  • 02: + 6% fin.toka, +6% oglasi, prodaja č. +7%, tisk. sr. +29%
  • primerljivo ugoden fin. rezultat, skladen s srednjeročnim načrtom ali

1,016.000.000 bruto dobička

brez davčnih olajšav – 9% čistega dobička 16% donos na kapital

  • 16% povečan kapital družbe
  • +88% cena delnice
  • rezultat 02 in akumuliran bilančni dobiček 2,7 mlrd skladno s srednjeročnim načrtom omogoča izplačilo dividende (1.000 sit na delnico – ali 665.978.000 sit) in finansiranje nove razvojne faze, ki se je že začela

-kljub neugodnim okoliščinam uspešno poslovno leto – čas.hiša ohranja dominanten položaj na slov . trgu, z načrtno graditvijo in usklajevanjem tehnoloških, organizacijskih, marketinških in programskih sinergij ustvarjamo dolgoročno primerjalno prednost, ki nam omogoča realizacijo poslanstva družbe, osebnih realizacij in zadovoljstva v njej zaposlenih in nadpovprečne naložbene učinke lastnikom.

POMEMBNEJŠI kot pogled nazaj je vizija naprej:

  • v bralsko dokaj zasičenem trgu in ob evropsko vse bolj primerljivi konkurenčni tekmi je realna rast časopisne hiše mogoča z obilnejšim zajemanjem iz pričakovanih novih konjunkturnih vetrov ter iz kompetitivnejšega zavzemanja že pokritih tržnih niš in njihovih bralcev
  • z novim investicijskim programom, ki je že v fazi realizacije, bomo do konca leta dobili dobavljeno novo visokokvalitetno in zmogljivo barvno časopisno rotacijo, ki bo z novimi standardi kvalitete omogočala produkcijo novega, prenovljenega popolnoma barvnega nacionalnega časnika, s katerim bomo prihodnje leto skupaj stopili v Evropo, povečali primerjalno zadovoljstvo naših bralcev in v razmerah okrepljene gospodarske dinamike kvalitetneje in obsežneje servisirali naše poslovne partnerje
  • s celovito odličnostno vsebinsko, kadrovsko in organizacijsko filozofijo bomo prenovili založniški program, utrdili dominanten tržni položaj ter še trajneje in trdneje zavezali bralce
  • s projektom slovenskega regionalnega dnevnika, ki ga pripravljamo s partnerji, omogoča pa nova tehnologija, pridobljeno znanje in sinergije, bomo zapolnili zadnjo veliko medijsko praznino in nerazvitost v S , z novo informacijsko infrastrukturo izboljšali obveščenost, medsebojno komunikacijo in podprli regionalni razvoj, z novim medijskim in marketinškim nastopom pa odprli novo polje poslovnih priložnosti.
  • 2003 je prehodno leto, v katerem se bomo pripravili na še zahtevnejše a obetavnejše 2004 in prihodnja, ko bo največ konjunkturnih vetrov zajemal tisti, ki bo nanje najbolj pripravljen in opremljen.