Ste kdaj nasedli zavajajočim oglasom?

• 13. januarja 2018 •

Takrat, ko je bilo še vse naše, je bilo enostavneje. Na eni strani smo bili samoupravljavci, ki smo  potrošnikom  na trgu in preko medijev ponujali rezultate našega dela, da bi ga ti kupili, in bi bilo to delo plačano. Na drugi strani smo bili taisti mi  kot potrošniki, ki smo hoteli vedeti in izbirati. Vmes je bila država, ki je  pazila, da bi se kot oglaševalci  lepo obnašali in ne bi zavajali nas kot potrošnike. Ni bilo idealno, vendar je bilo na eni in drugi strani nekaj dostojanstva. Danes  so na eni strani lastniki nekdaj našega skupnega, ki nam ne prodajajo svojega ali najetega dela, da bi ga lahko bolje plačali, temveč da bi  ga kar največ  prelili v svoj profit. Država je dvignila roke, državljani pa se bolj  ali manj prepuščeni samim sebi vedno težje znajdemo med kakofonijo  stvarnih, sladkih, zvitih in fake obljub.