Lubi Slovenci

• Zlati boben 2009 •

Ali je ZB še najpomembnejši slovenski oglaševalski festival? Najbrže ne, je pa definitivno najpomembnejši ruski, poljski, češki, poljski, avstrijski, romunski in še kateri. Čeprav smo Slovenci, ki smo ga bili pred petnajstimi leti postavili na noge in dokaj dolgo nekaj korakov pred drugimi na njem tudi največkrat zmagovali, še vedno za Rusi in Romuni tretji najmočnejši portoroški »bobnarji«.
Življenje so vzponi in padci, in tudi s festivalom idej, sanj in domišljije je tako, pa vendar se prav takrat, ko je najtežje, kujejo najboljši. Iluzija je misel, da se da v kleti počakati, da kriza mine, potem pa se v čistih čevljih vrniti na oder. Dan po tem bo drugačen, in kdor ga ne bo na planem pričakal, se bo presenečen le težko znašel.
Na Kreativni akademiji GD 2009 bomo viharili možgane. Z zvezdniki šestih velikih oglaševalskih verig Leo Burnetta, McCanna, TBWAja, Greya, G2ja in LowGGKja, ki bodo
poročali o izkušnjah s prve frontne črte ter bo v panelnih diskusijah skupaj z vsemi udeleženci dobra prilika za pravo idejo, kako naprej. Da o Media meetingu s pričakovanim ostrim disputom o »Scenariju krize« množičnih medijev ter morda malce konfuznim napovedim »Lepega novega digitalnega sveta« niti ne govorimo. Letos prvič vabimo na »gumno« tudi kolege iz PRa, ki že nekaj časa skupaj z oglaševalci pobirajo najvišje nagrade na velikih ocenjevanjih od Portoroža do Cannesa. In prvič bo akcije »ki resnično premikajo potrošniške navade« – Best Act – ocenjevala in delila nagrade žirija naročnikov.
Slovensko oglaševanje proti vsej Novi Evropi. Finalni nastopi se pričnejo v ponedeljek petega oktobra v Portorožu. Kdor se pravočasno ne prijavi, bo ostal zunaj.
www.goldendrum.com

V veliki knjigi Golden Drum 15 years, ki je pravkar izšla (508 strani, do konca avgusta še po 65 EUR) najlepše doslej sledimo vzponom in dosežkom slovenske oglaševalske potence. Razmere seveda niso več enake in iz dvomilijonskega podalpskega »viareta« se ni lahko z mladimi velikani dajati, a prav nobenega razloga ni, da bi ne ponovno zalučali svojega kladiva povsem na vrh.