
KNJIGA O SNUBLJENJU
Jure Apih, 2023
Snubljenje je vabilo na ljubljenje. Naj se obljuba s sanjami sreča. Vendar ne snubimo le neveste in ljubice. V svoj prav bi povabili tudi kupce, sodelavce, volivce. V naših sanjah je prostor za vse. Werbung pravijo Nemci, ko imajo v mislih reklamo, mi pa snubljenje. Vendar vrbujemo, ko prepričujemo sovražnega vohuna, da bi delal tudi za nas, ali ko tujega športnika vabimo v naš klub. Življenje je pravzaprav eno samo prepričevanje, en sam oglas.
Knjigo lahko naročite na info@festfest.si ali direktno na tej spletni strani (naročilnica spodaj).
Cena je 21 evrov + poštnina

NEBESA
Jure Apih, 2021
So knjige, ki jih ne moremo odložiti. Kakor potapljanje na dah je prebiranje ljubezenske kriminalke in zgodovinske srhljivke, ki se v enem samem zamahu kot gledališka ali filmska predstava izteče v počitniškem večeru ali popoldnevu.
Šokanten zaplet in presenetljiv razplet, kot se za takšno branje spodobi.
NEBESA so nov roman Jureta Apiha, ki si je po skrbno dokumentirani drami Rdečega mlina in Predigre privoščil izlet v fikcijo, v nebeške oblake in v Tuhinjsko dolino, med udbovce, mafijce in bogaboječe upornike.
Knjigo lahko naročite na info@festfest.si ali direktno na tej spletni strani (naročilnica spodaj).
Cena je 14 evrov + poštnina

Še preden smo izgubili spomin
Jure Apih, 2020
Slovenska nacionalna zavest se ni prebudila s plebiscitom, pa tudi z Novo revijo ne. Pod pepelom svetovne vojne je seveda še tlelo, a je moral Broz umreti, preden so si delije upale zagnati mrtvaški ples in so se Slovenci z uporom proti skupnim jedrom postavili najprej za svoje otroke, potem pa še zase. Pa vendar smo živeli še preden se je prelomil čas in smo izgubili spomin. Milenijci in tisti, ki se že z Abrahamom srečujejo, imajo pravico, da ne vedo. Tisti, ki smo pod rdečo zvezdo odraščali, pa ne. PREDIGRA je pripoved generacije, ki je verjela, podvomila in se prebudila. Vsem ne more biti všeč. Kdor je prepogosto suknje preoblačil, se morda v njej raje ne bi videl. Naivnosti in srčnosti pa se ni treba nikomur sramovati, četudi je bilo treba včasih tudi v koprive po svoj res.
Knjigo lahko naročite na info@festfest.si ali direktno na tej spletni strani (naročilnica spodaj).
Cena je 14 evrov + poštnina

RDEČEGA MLINA BLUES
Jure Apih, 2019
Napeta, čustvena in pretresljiva je pripoved o učitelju iz Rdečega mlina, ki se je zaljubil v tovarnarjevo ženo, tihotapil dojenčka partizanske mamice na Hrvaško, organiziral odbor slovenske OF v Zagrebu in v poraženi Nemčijo zabarantal kup ničvrednih mark za opremo novega hrvaškega filmskega studia.
V zazidanem ilegalnem zaporu v Ljubljani je klical na pomoč, bežal iz njega, vendar zli usodi brez pomoči še včerajšnjih prijateljev ni mogel uiti.
Zakopana v Arhivu Republike Slovenije, med tisoč dvesto stranmi dosjeja državne varnosti se skriva pozabljena, nikoli razkrita usoda Srečka Robinščaka, ki se je z gestapom, ustaško policijo in Udbo boril za preživetje.
Neusmiljena igra usode in greha, ki ga ni, čeprav žre, ne izpusti bralca. Morda bi bilo lažje, če bi sledil le njegovi pesniški domišljiji in ne bi vedel, da vse kar piše je res.
Knjigo lahko naročite na info@festfest.si ali direktno na tej spletni strani (naročilnica spodaj).
Cena je 19 evrov + poštnina

ZA LEPO MISEL DAM CEKIN
Jure Apih, 2018
Misel na minljivost je ob nečimrnosti menda, če ne ravno najhujša, pa vsaj najbolj razširjena človeška pregreha. Če priznamo ali ne, zavedanje, da se nam pesem izteka, ne da bi ji kdo zares prisluhnil, nam ne da miru.
Vprašanje, ali razmišljanja, objavljena le v dnevnem tisku, zaslužijo več pozornosti kot muhe enodnevnice, ostaja brez prepričljivega odgovora.
Knjiga ni le umetno dihanje, ki lahko za nekaj časa podaljša življenje in ne kamnita klada, ki vklesane črke ohrani v nedogled. Knjiga je snopič papirja, zvezek potiskanih listov v knjižni polici, kjer mirno čaka, da jo kdo vzame v roke, obriše prah z nje in jo morda odpre. Od tu naprej se začne drama.
Seveda upam, včasih tudi malo verjamem, da vsa ta besedovanja, ki so jih v teh letih časopisi natisnili, niso le lajanje v luno. Saj ne, da bi bila brez odmevov, vendar tudi te veter kmalu odpihne, ko jih neusmiljeni čas izgubi v pozabi.
Knjigo lahko naročite na info@festfest.si ali direktno na tej spletni strani.
Cena je 12 evrov + poštnina

VIHRAVE MISLI
Jure Apih, 2017
Malo je danes močnih glasov, ki izkazujejo poglobljeno razumevanje človeške in narodove eksistence ter iskreno in prepričljivo misel o naših današnjih problemih in prihodnosti, ki se nam nakazuje. Eden takih je Jure Apih, ki ga slovenska javnost pozna po številnih odličnih komentarjih, zdaj zbranih v knjigi. Naslov »Vihrave misli« je nekako zavajajoč. Bralec, ki bo odprl knjigo in pričakoval presežek naivne fantazije in nepremišljeni optimizem, bo presenečen. Apihova mnenja in komentarji so namreč primer neizprosne zavezanosti resnici, disciplinirane uporabe informacije in argumenta ter popolne miselne koherentnosti. Ne manjka tudi smisla za humor – prvih petintrideset komentarjev vsebuje izraz »marketing« v prav vsakem od naslovov. Poznavalcu marketinga, kar Jure Apih nedvomno je, najbrž ni bilo težko povezati vsakovrstnih družbenih pojavov s pojmom trženja – navsezadnje je Slovenija že postala vzorčni primer potrošniške družbe. Vendar – in tu se humor konča – je vse, kar živimo, postalo marketing.
Seveda pa Apihovi komentarji sežejo še globlje – v temeljna etična vprašanja družbe našega časa in v pomembne razmisleke o tem, kaj je prav in kaj bi lahko Slovence vodilo v prihodnost. Te misli so kot biseri posejane po vseh Apihovih komentarjih. Ponekod so skoraj prikrite, spet drugje pa izražene na način, ki že kar spominja na izhodišča za politični program. Pozoren bralec bo lahko užival v obojem in se iz obojega tudi marsičesa naučil. To je knjiga za odgovorne državljane. Pa tudi za vse radovedne. Iz spremne besede h knjigi dr. Danila Türka
Knjigo lahko naročite na info@festfest.si ali direktno na tej spletni strani.
Cena je 9 evrov + poštnina

FINE CUISINE FOR SUNDAY CHEFS
33 timeless treats
Jure Apih, 2016
This book wants to be neither a cooking manual nor an haute cuisine academy. Just an invitation maybe to meals that anyone following these simple instructions could easily master. Even simple dishes can be fine and even complex cooking is in fact simple, once it is broken down into simple enough steps. The inspiration of Viennese high gastronomy, Balkan barbeque, flavours of the Mediterranean as well as Venetian and Florentine refinement, Hungarian paprika and prosciutto of the Karst, the tastiest from bourgeois and farmers’ tables, walnuts and truffles, they are all equal fragments of the unique Slovene gourmet cuvée.
Knjigo lahko naročite na info@festfest.si ali direktno na tej spletni strani. Na volje je tudi v slovenskem jeziku.
Cena je 26 evrov + poštnina


FINA KUHINJA ZA TELEBANE
Triintrideset slastnih za prste obliznit
Jure Apih, 2016
Fina kuhinja za telebane ni le kuhinjski priročnik. Vsak recept spremlja zgodba, privlačno in zanimivo branje, ki bralca potegne v pustolovščino kulinaričnega eksperimenta in ga na koncu tudi nagradi.
Vademekum, pojdi z menoj je podnaslov Apihovega malega vodnika po triintridesetih »slastnih za prste oblizat«, ki jih prav vsak, ki mu je pripravljen slediti, brez težav obvlada. Knjigo je vrhunsko opremil oblikovalec Radovan Jenko, prav vsaki predstavljeni jedi in spremljajoči zgodbici je podaril samo njeno podobo in bralca popeljal v nepozabno in nadvse okusno potovanje.
Knjigo lahko naročite na info@festfest.si ali direktno na tej spletni strani. Na voljo je tudi v angleškem jeziku.
Cena s popustom 18,20 evrov + poštnina


Sedmi premislek
Jure Apih, 2015
V knjigi Sedmi premislek je izbranih dve sto odgovorov na vprašanja, ki jih postavlja in objavlja vsak teden uredništvo Nedela. Knjiga je zamišljena kot svojevrsten dokument časa, saj gre za vprašanja, ki so bila v nekem trenutku najbolj aktualna. In kot pravi Jure Apih, je na te premisleke dobil največ pozitivnih odmevov bralcev, več kot na vse ostale tekste.
“Jure Apih, ikona slovenskega oglaševanja, je v marketinških in časopisno revijalnih vodah dosegel vse, kar se je doseči dalo, hkrati pa je s svojo intelektualno kondicijo vzdrževal kot predavatelj in kolumnist ter dva paketa tovrstnih zapisov že zbral v knjigah Oglašanja v A-duru (1996) in Papirnati boben (2001).
Sedmi premislek je izbor Nedelovih kratkih kolumn, ki so izhajale v zadnjih štirih letih, v dokaj turbulentnem času, ko so se v Sloveniji po tekočem traku vrstili družbeni preobrati: od predvolilnega ustanavljanja zmagovitih strank do velikih protestov ter tranzicijskih sodiščnih zgodb brez pravega epiloga.
Apih pravzaprav odgovarja na konkretna vprašanja, ki mu jih uredništvo pošlje vsak teden. Ali podpirate stavko v javnem sektorju? So ljudje s posebnimi potrebami dovolj vključeni v našo družbo? Katerega poletnega dogodka nikdar ne zamudite?
Odgovori so jedrnati, dinamični, presenetljivi, predvsem pa odražajo svobodo samonikle misli.”
Žiga Valetič v Bukli
Knjigo lahko naročite na info@festfest.si ali direktno na tej spletni strani.
Cena s popustom 8,40 evrov + poštnina.

Golden Drum, 15 years
Festfest d.o.o., 2009
To je knjiga o oglaševanju v Novi Evropi, kot se je manifestiralo v prvih 15. letih Zlatega bobna. Zlati boben je integriral, naredil prepoznavno in spodbudil razvoj oglaševalske industrije v prostoru, ki smo ga bili poimenovali za Novo Evropo.
Poleg osebnih pričevanj, ki so jih o Zlatem bobnu zapisali Michael Conrad, Jiri Mikeš, Ivan Chimburov, Rudi Kobza, Adrian Botan, Darek Zatorski, Dragan Sakan, Marko Vičič, Juraj Vaculik, je v knjigi pregled vseh najboljših del prvih petnajstih let Zlatega bobna in DVD z vsemi zlatimi zmagovalci.
Nekaj knjig Golden Drum 15 let je še na zalogi. Cena je 10 evrov + poštnina.
Naročite na: info@festfest.si

Papirnati boben
Jure Apih, 2001
»V kritičnosti Apihovih vpogledov v naš čas je čutiti čustveno prizadetost, v načrtih in predlogih pa osebno angažiranost in predanost svojim zamislim, ironija je blaga, humor osvobajajoč. Njegovi teksti so gladko berljiva pričevanja o nujnosti naše skupne preobrazbe, ki velja za nazaj in za naprej, ki pa v njegovem videnju ni nujno samo kruta in dramatična, temveč je lahko – ker je Apih neznansko vztrajna in trmasta osebnost – optimistična in celo plemenita. Vedno pa samo takšna, kakršno si bomo sami ustvarili.«
Dr. Tomaž Brejc ob izidu knjige
Knjiga je razprodana.

Oglašanja v A-duru
Jure Apih, 1996
Avodniki v Marketing magazinu, ki jih je Jure Apih pisal od leta 1985 dalje
(vsi so se pričeli s črko A) so bili vedno angažirana, avtonomna in aktualna besedila.
Praktična modrost in duhoviti premisleki so Apihove prepoznavne karakteristike, prav tako spretno pisanje in ostro kritično oko.
Teme v knjigi so: o reklami in ekonomski propagandi, o tržnem komuniciranju in dogovornem gospodarjenju, o Deželi, o Jugoslaviji, o Sloveniji in o Novi Evropi, o praporščakih slovenskega podjetništva in o snubačih.
Knjiga je razprodana.