Kdo vse je bil zadaj?

• Zlati boben 2009 •

Prvi iniciator slovenskega in kasneje novoevropskega oglaševalskega festivala je bil, tako kot pri večini nacionalnih oglaševalskih infrastrukturnih projektov časopis MARKETING MAGAZIN.
K partnerstvu je najprej pritegnil portoroški Avditorij, ki je gostil in administrativno podprl festival, nato pa še Društvo za marketing Slovenije ter formalno tudi ex. Zvezo društev ekonomskih propagandistov Slovenije, ki pa je bila že na izdihu. Ko smo namesto nje ustanavljali Slovensko oglaševalsko zbornico, jo je ta nadomestila. Poleg MM-a, ki je takrat deloval v sklopu časopisne hiše Delo, je bil v prvih letih formalni organizacijski partner – sponzor tudi Marketing RTV Slovenija.
Na čelu Slovenske oglaševalske zbornice v ustanavljanju je dal prvo podporo internacionalizaciji festivala njen takratni predsednik Daniel Levski, ki je z zahtevo po zaključnem ognjemetu tudi definiral ambicijo projekta.
Prva izvršna direktorica Mojca Randl pa je s svojima tesnima sodelavkama Gordano Ivandič in Janjo Božič trasirala profesionalni standard in eleganco –nivo prireditve.
Ko se je SOZ tudi formalno konstituiral, je izvršno direktorstvo prevzel njegov sekretar Andrej Žorž, pripravo in izvedbo festivala pa organizacijski odbor v sestavi Meta Dobnikar, Lučka Fabjan Magister, Darinka Pavlič, Barbara Vajda in Fanči Kuhar ter Jani Toroš, Janez Damjan in Jurij Korenc. Vodil ga je Jure Apih, ki je kot pobudnik in predsednik festivala dotlej deloval bolj iz ozadja.
Meta Dobnikar, podpredsednica festivala ter odgovorna urednica Marketing Magazina, je bila in je »ministrica« za zunanje odnose, za podobo in promocijo GD.
Lučka Fabjan Magister je dvanajst let uspešno marketirala prireditev.
Darinka Pavlič je od vsega začetka skrbela za gostoljubje, protokol ter skrb za VIP goste.
Barbara Vajda je bila v najtežavnejših pionirskih letih skrbnica gospodarjenja in financ.
Fanči Kuhar je bila do izteka svojega mandata direktorice Avditorija naša skrbna gostiteljica in predstavnica v lokalni skupnosti.
Jani Toroš, ki je Levskega nasledil na krmilu SOZa. Je koordiniral ambasadorje, spremljajoče prireditve ter odnose z javnostmi.
Janez Damjan se je skrbel za delo in organizacije žirije, kasneje pa tudi za zasnovo in izvedbo Media meetinga.
Jurij Korenc s svojim Studijem 37 vse skozi vodi celotno produkcijo festivala na visoki tehnološki, organizacijski, izvedbeni, oblikovni in prireditveni – režiserski (?directors) ravni.
V petnajstih letih so sodelavci prihajali in odhajali. V imenu SOZ-a so bili izvršni direktorji Aleš Pavlin (po izteku mandata je prevzel skrb za GD ambasadorsksi zbor, organizacijo National parties ter Studio Drum), Petra Garin, Irina Kysselef, Tina Černe in Ana Predovič, ki je kot direktorica SOZa tudi odgovorna za festivalsko pisarno, administracijo in finance.
Media Meeting pa so po Janezu Damjanu, ki se je vmes že vrnil ter prevzel poleg tega tudi skrb za Prolog, vodili tudi Janja Božič in Andraž Zorko.
Za festivalskem odrom v senci žarometov pa tiho in pridno sestavljajo in pletejo organizacijske nitke Maja Ivandič in Polona Simšič vsaka na svojem vogalu festivalske stavbe.
Leta 2005, ko je Marketing magazin pod novim vodstvom podjetja izstopil iz organizacijske strukture, je po skupnem dogovoru lastništvo blagovne znamke GD prevzel SOZ, ki je s Studijem 37 in Festfestom sklenil pogodbo o petletnem organizacijskem partnerstvu.
Ambasadorji Golden Druma so prijatelji, ki vsak v svojem prostoru Nove Evrope pomagajo z informacijami, nasveti ter predstavljanjem festivala in njegovih novosti.
Častni senatorji festivala, ki so nam vseskozi nesebično pomagali utirati svoj prostor v mednarodni areni, nas podpirali ter tudi aktivno sodelovali so bili Michael Conrad,
Donald Gunn, Richard Myers.

Voices from the other site, gostje, ki so nam kot odmev iz druge strani predstavili svoj svet, svoj pogled, svojo kulturo ter s svojo osebnostjo obogatili festival:
Stefan Zanussi, Varšava
Slavoj Žižek, Ljubljana
Dana Zohar, Oxford
Miha Pogačnik, Mexico, Hamburg
John Ellis, CERN, Švica.