Parada projekt

• 29. 01 .2010 •

PARADA, Para Advertising Award
No commercial communication Award/Survey/Fest

Predlog oz. inicialni razmislek temelji na dveh temeljnih  in dveh dodatnih predpostavkah:
1.da imajo vse vojske (ali vse članice Nato pakta?) problem nabora novih profesionalnih ali prostovoljnih vojakov,
2.da si želijo vse vojske povečati ugled v družbi in,
3.da imajo v komuniciranju s splošno javnostjo zelo podobne probleme tudi druge družbene in paradružbene institucije,
4.ter da podoben projekt od predlaganega že ne obstaja.

Novačenje profesionalnih ali prostovoljnih vojakov močno spreminja naravo problema. Drugačne naloge in poslanstva izzivajo druge motive in zadevajo drugačne ciljne grupe. V povezavi s spremenjenim ugledom in drugačno objektivno pozicijo oboroženih sil še toliko bolj.
Mnoge Natove pa tudi druge oborožene sile imajo pestre izkušnje v komuniciranju – oglaševanju, ki naj bi izboljšalo ugled njihovih vojska in stimuliralo zaposlovanje mladih v njih. Pregled uporabljenih orodij bi bil tako za naročnike kot za izvajalce dragocen, toliko bolj , če bi bil iz leta v leto ažuriran in bi omogočal razumevanje in sledenje trendov in sprememb, napak in dosežkov v različnih a zanesljivo podobnih in uporabnih primerih.

Razmišljamo o dogodku, kamor bi vsako leto povabili naročnike in ustvarjalce namenskih oglaševalskih akcij, da posredno ali neposredno predstavijo svoje dosežke, dileme in razmišljanja. Primerna strokovna žirija bi najboljše nagradila, v spremljajočem programu pa bi lahko organizirali posvetovanja psihologov, komunikologov, marketinških, PR in IT, IA strokovnjakov, strategov in kadrovikov. Izmenjava znanj in idej bi bila zanesljivo izjemno koristna za udeležence vseh profesij in področij.
Formalni organizator tovrstnega dogodka bi lahko bil NATO ali njegova ustrezna služba, slovenska vojska oz. njena primerna služba ali pa zunanji civilni partner.

Posebej bi seveda veljalo razmisliti o širini dogodka, ki naj ostane bodisi ekskluziven znotraj zavezništva, se širi s posebnimi povabili ali pa je že v osnovi odprt za vse. Ponuja pa se vsekakor tudi opcija, da se poleg vojaških pritegne tudi druge organizacije s podobnimi poslanstvi in problemi, kot so gasilci, reševalci, prostovoljci, morda tudi Unicef, Unesco itd. bodisi integralno, bodisi le v določenih programih.
Pobudnik tega predloga sem zasnoval, organiziral in 16 let vodil mednarodni oglaševalski festival Nove Evrope Golden Drum, ki je drugi največji tovrstni dogodek v Evropi. Sem pobudnik in CEO  Interkontinentalnega oglaševalskega pokala, ki v nastajanju združuje največje regionalne oglaševalske festivala Azije in Pacifika, Ibero Amerike in Evrope.  Sem tudi direktor in solastnik podjetja Festfest, d.o.o., ki je pogodbeni soorganizator festivala Zlati boben – Golden Drum ter ICAC (InterContinental Advertising CUP). Imam ideje, znanje, izkušnje, prijatelje in sodelavce, s katerimi bi se ob izkazanem interesu in pomoči z veseljem lotil tega ambicioznega projekta.

Možne so vse oblike sodelovanja.