• 2015 •
Dragi prijatelji,
Že nekaj časa razmišljam, kako bi poimenoval klub, ligo, senat,… kamor bi te/vas rad povabil. Vem, sliši se pompozno, pretenciozno (kaj drugega bi od starega reklamerja pričakovali?) vendar je resnica, da bi bil Medcelinski oglaševalski pokal (Intercontinental Advertising CUP) v Ljubljani imeniten dogodek, ki bi ga lahko skupaj podarili mestu, stroki in naši deželi, preden z Meto zares pospraviva pisarnico na Parmovi 53.
Povsem v vrh spektaklov svetovne oglaševalske industrije ICAC seveda ne sodi. Je pa res, da je njegovo poslanstvo Genius loci, afirmacija lokalno inspirirane kreativnosti, pomembno, in da je izbor najboljših nagrajenih del štirih velikih celinskih festivalov tako rekoč best of the best selekcija neameriške ustvarjalnosti.
»Is not one of many others, is unique international festival, celebrating local culture in global advertising«, je zapisal Michael Conrad.
Dolga je vrsta prijateljev in podpornikov, ki jih ponosno predstavljamo na naši spletni strani (www.thecupawards.com) in brez katerih nam ne bi uspelo od Valencije do Istanbula in Beograda pripraviti že sedem uspešnih festivalov. Spremljajoči program »international creative summit« je bil še vedno zelo ekskluzivna atrakcija. Lahko mi verjamete, da nam načrtov in idej ne bo zmanjkalo.
Finančna konstrukcija projekta je seveda problem, vendar smo se v Fesfestu, ki je izvršni urad Interkontinentalnega pokala, odločili, da prevzamemo tveganje in odgovornost in da ne čakamo več na premišljanje in odločanje katerekoli institucije.
Osmi CUP, medcelinski oglaševalski pokal in mednarodno kreativno srečanje bo v četrtek, 5. marca v veliki kongresni dvorani grand hotela Union v Ljubljani. Mednarodna žirija, predvidoma pod vodstvom Adriana Botana, svetovnega kreativnega direktorja agencijske verige McCann in večkratnega laureata Zlatega bobna.
Ta dolgi uvod ni prošnja za denar temveč vabilo. Svetovnega dogodka v Ljubljani ne delava za denar in ne za slavo. Edini smisel in satisfakcija vložene energije bo, če unionska dvorana petega marca ne bo prazna. Tu nam lahko pomagate. Skupaj lahko tlakujemo Ljubljana Cup 2015 in zakaj ne 2016, 2017, 2018..?
Boste/boš zraven?
Kakršnegakoli odziva bom silno vesel.