Kaj je Cup

• 2015 •

Ideja medcelinskega oglaševalskega pokala je zrasla iz izkušnje. Odkar se je svet razdelil na anglosaksonski in preostali, je nujno padel iz ravnotežja. Sporazumevamo se lahko, le če govorimo po  ameriško  in se posledično seveda v vseh dialogih podrejeno izražamo in zagovarjamo.

Člani žirije na kanskem oglaševalskem festivalu imajo manj kot štiri sekunde za oceno posameznega dela v konkurenci. Tistim, ki jih ne poznajo, ne razumejo njihovega jezika in kulture, se slabo piše. Globalizacijski cunami je obšel planet, vsesplošne resnice komunicirajo z njim in le v  svojo zemljo in kulturo trdno zakoreninjeni se mu lahko, z le njim jasno govorico, upirajo.

Genius loci, spirit of the place je generalni moto Interkontinentalnega pokala, ki vsem globalnim veličinam v brk prebira, izpostavlja in slavi junake, ki kot legendarni Ahil črpajo kreativno moč iz prsti na kateri stojijo.

Če je oglaševanje najuspešnejši akcelerator gospodarskih tokov, je genius loci v komuniciranju najuspešnejši odgovor globalizaciji. Lokalno inspirirana kreativnost je s spoštovanjem navdiha kraja, z bogastvom izvornega jezika, tradicije in samosvoje kulture ter intimo etnosa najboljši odgovor univerzalnemu svetovljanskemu nagovarjanju.

Oglaševanje prehaja skozi svojo največjo transformacijo in rekonstrukcijo doslej. Iščemo nove poti, nove razlage, nove definicije oglaševanja in komuniciranja nasploh. The CUP se priklanja pomembnosti lokalnih trgov, lokalne industrije in lokalnih znamk ter njihovi pomembni vlogi v življenju vsakogar. Lokalna kultura je neizčrpen vir navdiha izjemnih oglaševalskih kreacij.

ICAC je edini globalni oglaševalski festival, ki spodbuja in afirmira lokalni ustvarjalni navdih.

Impresivna je dolga vrsta prijateljev in podpornikov Interkontinentalnega pokala, s kakršno se ponašamo na spletni strani www.thecupawards.com.

ICAC je seveda projekt oglaševalske stroke, ki pa že dolgo ni izdvojena samozadostna dejavnosti marketinškega procesa temveč je vse bolj vpletena v celovitost modernega marketinškega vodenja in razmišljanja. Novi mediji, neposredno trženje, socialna omrežja, nova pozicija potrošnikov, branding itd. niso le teme oglaševanja, ki je resda najbolj viden in atraktiven del marketinške dejavnosti, vendar brez globoke vpletenosti in ukoreninjenosti v marketinško razmišljanje sploh ne obstaja. Ko se oglaševanje spoznava kot kreativna industrija, moderne svetovne agencije pa se oblikujejo v celovite svetovalne servise, bi bilo distanciranje marketinga in oglaševanja neproduktivno.

Intercontinental Advertising Cup, ki smo ga pred skoraj desetimi leti spočeli v Portorožu, splovili v Valenciji in ki je pravzaprav tudi  nadgradnja  Zlatega bobna, je po osmih letih popotovanja po svetu letos marca pristal v Ljubljani.