Pismo Romanu Berčonu
• 13.12.2010 •
Spoštovani Roman,
moram ti, tako kot sem to že v ustnem pogovoru povedal, tudi tem potom zaupati, da ne vidim možnosti za uspešno skupno organizacijo Zlatega bobna 2010.
Seveda gre tudi za osebno prizadetost zaradi odnosa, ki se posebej demonstrira v sklepih, ki ste jih kljub mojim utemeljenim pismenim pomislekom in ne da bi mi dovolili prisostvovati, kaj šele sodelovati, sprejeli na zadnji seji upravnega odbora.
Zlati boben sem zasnoval in skupaj z mnogimi sodelavci izpeljal, ko slovenske oglaševalske zbornice, niti pobude zanjo še nikjer ni bilo. Ko sem imel deset let kasneje priložnost, da medtem zahrbtno odtujeno in nazaj ponujeno blagovno znamko registriram sam, sem se strinjal, da se prenese v lastništvo SOZa, »saj Bobna vendar nisem razvijal zase«.
Po petnajstih nedvomno izjemno uspešnih in za razvoj slovenske oglaševalske zbornice, posledično pa tudi stroke pomembnih letih (prav nihče ni nikoli temu ugovarjal), se nikomur ni zdelo izreči besede priznanja ali zahvale. V štirih letih, ko v projektu sodelujem s partnersko družbo Festfest, nisem razen dva tisoč evrov mesečnega honorarja odnesel iz ustvarjenega prihodka niti evra. Prav vse sem investiral v nujno opremo in primerne pogoje dela, dopolnilno promocijo ZB, v razvoj Interkontinentalnega pokala, ki naj bi bil ključna razvojna priložnost Bobna ter v jubilejno knjigo, ki sem jo podaril. Sedaj, ko se naš dogovor ob prenosu lastništva blagovne znamke na SOZ izteka, pa se za mojim hrbtom odvija neprijazen scenarij. Ne da bi se, vsaj v kolikor je meni znano, na UO pogovorili o izkušnji partnerske organizacije ZB, analizirali uspehe in neuspehe ter začrtali temeljne smernice za naprej, je brez moje vednosti potekal razpis in izbor novega mandatarja. Občasne postfestum informacije so služile zgolj alibiju in nikakor sodelovanju, ponujeno mesto častnega predsednika »za dve ali tri leta« pa nedostojnemu trgovanju.
Na zahtevo delovne skupine UO SOZ sem pripravil dva vsebinska predloga. Utemeljil sem svoje pomisleke do po mojem mnenju premalo utemeljenih, nepreverjenih in delom škodljivih zamisli, ki so mi bile predstavljene ter obširno predstavil svoje videnje ZB 2010 in tudi naprej. Čeprav se na sestanku delovna skupina o mojih utemeljitvah in predlogih ni bila pripravljena pogovarjati, sem pristal, da do prihodnje seje UO pripravim dopolnjen in natančneje razčlenjen in utemeljen predlog. To sem tudi storil in se s predsednikom UO strinjal, da poseben sestanek z delovno skupino tri ure pred sejo UO ni potreben. Zakaj? Saj se bomo na UO pogovorili, sem razumel.
Seveda sem bil prizadet in užaljen, ko mi ni bilo omogočeno prisostvovati sestanku, na katerem se je odločalo o nadaljnji usodi Zlatega bobna, in ko predložen program iz formalističnih razlogov menda sploh ni bil obravnavan, vendar to ni najpomembnejši vzrok tega neprijetnega pisanja. Bistvo je v tem, da popolna neodzivnost na moje predložene materiale, ignoriranje predlogov in njihovih utemeljitev, trmasto vztrajanje na prejemanju neusklajenih stališč delovne skupine, napoved po mojem prepričanju nekompetentnega vmešavanja v delo mandatarja in še posebej izkušnja sodelovanja z zato plačanim in ponovno potrjenim predstavnikom UO, ne omogoča produktivne in uspešne priprave in izpeljave zelo zahtevnega projekt ZB 2010.
Zato bom novemu predsedniku ali predsednici upravnega odbora SOZ predlagal, da mandat predsednika ZB 2010 podeli tistemu, ki očitno bolje od mene ve, kako naprej in ki je tudi bolj od mene vreden zaupanja.
Z velikim obžalovanjem,
Jure Apih
A propos: upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice mi ne more
(sklep št. 5) nalagati obveze, da pridobivam soglasja tretjih za
poravnavo oziroma celo participacijo pri poravnavi finančnih
obveznosti SOZa. Kot lastnik blagovne znamke in skorajšnji
100% lastnik vseh prihodkov je le SOZ zainteresiran in
Odgovoren za sodelovanje v dolgoročnih projektih, kot je
ICAC.