Spoštovani gospod Repe

Prišlo mi je na uho, da skupaj z Jernejem Repovšem pripravljate knjigo o akciji Sloveniji, moji deželi oz. o vplivu, ki ga je imela pri prebujanju slovenske narodne in osamosvojitvene zavesti.
V tem času sem bil me drugim tudi urednik takrat še jugoslovanske revije Marketing magazin, ki je tako znotraj oglaševalske in marketinške stroke, kakor tudi v vrtincu nacionalnega političnega vrenja po svoje spremljala prelomna dogajanja.
Izbor uredniških kolumn med letom 1985 in 2001, nekaj jih je tudi iz Sobotne priloge Dela, je izšel v knjigah Oglašanja v A-duru in Papirnati boben, ki vam najverjetneje nista prišli v roke. Pomislil sem, da bi vam nekateri v njih objavljeni teksti lahko po svoje dopolnili podobo tistega časa in vloge oglaševalske stroke, ki je v prizadevanjih za odpiranje svojega prostora pomagala odpirati tudi vse druge.
Obe knjigi, ki seveda nista bili razprodani, a ju je vseeno težko najti, vam prav rad pošiljam v radovednem upanju, da bosta deležni nekaj vaše pozornosti.

Zelo lepo vas pozdravljam, veliko uspeha želim,

Jure Apih
jure.apih@festfest.si